مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: نزدیک به ۴۰۰۰ نفر در استان کرمانشاه حقوق بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶ 05 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم محسن رشیدی اقدم اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از چهار صندوق بزرگ کشور است که در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی تشکیل شده و سه خدمت در این صندوق به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای این صندوق زمانی که به سن بازنشستگی می‌رسند از حقوق بازنشستگی برخودار می‌شوند عنوان کرد: چنانچه بیمه‌شدگان در طول بیمه پردازی دچار حادثه یا بیماری شوند از مزایای از کارافتادگی بهر‌ه‌مند می‌شوند.

رشیدی‌اقدم با اشاره به اینکه هر کدام از بیمه شدگان فوت شوند بازماندگان می‌توانند از حقوق بازماندگان برخوردار شوند گفت: در این صندوق ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند و صرفه اقتصادی پرداخت دارد، زیرا برای یک سال حداقل ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه افزود: نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای برای تمامی اعضا به سایر صندوق‌ها جاری و ساری است.
وی با بیان اینکه جامعه هدف این صندوق در استان کرمانشاه ۳۰۰ هزار نفر است گفت: تاکنون بیش از ۱۰۹ هزار نفر عضو این صندوق شده‌اند و نزدیک به ۴۰۰۰ نفر حقوق بگیر این صندوق هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار