مدیر کل راهداری البرز اعلام کرد: با تلاش بی وقفه راهداران این استان تمام محورهای مواصلاتی البرز به جز جاده جدید هشتگرد - طالقان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 04 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» علی زندی‌فر گفت: جاده جدید هشتگرد – طالقان به علت کولاک و به خاطر حفظ جان مسافران کنارگذر آن بسته است و مسافران می توانند از جاده قدیم تردد کنند.

وی افزود: پس از آغاز بارش ها در شب گذشته ، بلافاصله تیم های راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز از جمله جاده کوهستانی و گردشگری کرج - چالوس فعالیت برف روبی را آغاز کردند و همچنان نیز ادامه دارد.

زندی‌فر با اشاره به ذخیره ماسه و نمک در راه های استان البرز و نمک پاشی آنها خاطرنشان کرد: اکنون ۳۸ تیم با ۲۰۰ نیروی انسانی و ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک،‌ سنگین و نیمه سنگین در راه های استان فعالیت دارند.

استان البرز دارای یک هزارو ۵۰۴ کیلومتر آزاد راه ،‌ بزرگراه،‌ راه اصلی و فرعی است که از کل راه های استان ۲۴۸ کیلومتر راه شریانی ،‌۱۳۱ کیلومتر راه ترانزیتی و ۵۰۰ کیلومتر راه کوهستانی است.

۱۸ درصد ترافیک راه های کشور در البرز است.

بارش برف سنگین از شب گذشته در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این بارش موجب خوشحالی مردم استان به ویژه کشاورزان و باغداران شده است ضمن آنکه مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا شهرستان کرج را امروز یکشنبه به تعطیلی کشاند.

طبق پیش بینی هواشناسی این وضعیت جوی تا فردا دوشنبه پایدار است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار