دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال گزارش های ارائه شده و بررسی های لازم ۸۰ میلیارد ریال به بیت المال بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 02 December 2022

به گزارش تابناک تبریز، بابک محبوب علیلو در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال گزارش اداره کل بازرسی استان مبنی بر موضوع جعل و استفاده از سند مجعول در رابطه با تفکیک عرصه یکی از مراکز درمانی خصوصی تبریز به دلیل جابجایی حدود تعیین شده و عدم کسر سهم شهرداری در مجموع به مساحت ۹۸۱.۲۷ متر مربع علیه افرد متخلف اعلام جرم شد.

وی افزود: بر اساس تحقیقات مقدماتی در رابطه با موضوع افراد و اشخاص دخیل در این مساله برای پاسخگویی به دستگاه قضایی احضار شدند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی، اضافه کرد: بعد از بررسی های انجام شده و حسب اعلام شهرداری مرکز تبریز نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال مابه التفاوت سهم شهرداری به بیت المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: همه در برابر صیانت از حقوق عمومی و بیت‌المال مسئولیت داریم و اجازه نمی دهیم افرادی یا کسانی با سوءاستفاده از خلأهای قانونی و اجرایی نسبت به بیت المال دست اندازی کنند.

علیلو خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در نظارت بر اجرای این قانون جدی بوده و به موارد ترک فعل از سوی دستگاه‌های اجرایی ورود خواهد کرد.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار