مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام بعد از ظهر روز جمعه ۱۱ آذر با دو نمایش آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 01 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند بیان کرد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از ۱۱ تا ۱۳ آذر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره از روز جمعه ۱۱ آذر با دو نمایش «داستان یک پایان» به نویسندگی «مصطفی کرمی» و کارگردانی «مهدی رادپور» و «رومانی» به نویسندگی و کارگردانی «سعید خیرالهی» و «مهرداد علیزاده» از ساعت ۱۶ بعد از ظهر برگزار آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این جشنواره روز شنبه ۱۲ آذر نیز با نمایش‌های «عروس جنگ» به نویسندگی و کارگردانی احمد غلامی ، «سایه‌های پشت دیوار» به نویسندگی و کارگردانی «زهرا چراغی» و «آرش منصوری» و «هلمت ذوقی» به نویسندگی و کارگردانی «حمدالله جمالی» و «صیدفاضل خانی» دنبال خواهد شد.

هوشمند با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره نیز یکشنبه ۱۳ آذر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره با همکاری بسیج هنرمندان، حوزه هنری، انجمن هنرهای نمایشی، و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهگ و ارشاد برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار