رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج : افراد مسموم شده، ۶ نفر زن و ۴۲ نفر مرد بودند که تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۴ نفر آنها دیالیز شدند.یک نفر فوت شده و یک نفر نیز وضعیت وخیمی دارد که به دلیل خونریزی شدید دچار مرگ مغزی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ 29 November 2022

چند سالی است که گاه و بی گاه اخباری از مسمومیت مصرف مشروبات الکلی و تلفات ناشی از آن در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود . این مشروبات به دلیل ماهیت غیرقانونی که دارند معمولا از منابع غیر رسمی و قاچاق به دست مصرف کنندگان می رسند که در برخی موارد اخبار بسیار تاسف باری از تلفات این مشروبات شنیده می شود مانند آنچه این روزها در کهگیلویه و بویراحمد ، مطرح است .

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با اشاره به مسمویت های این روزهای شهر یاسوج گفت: تعداد افراد مسموم شده با متانول به ۴۸ نفر رسیده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از روز پنجشنبه سوم آذر ماه ۱۴۰۱ تاکنون ۴۸ زن و مرد در پی مسمومیت با متانول به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مراجعه و پذیرش شدند.
وی ضمن نگرانی از افزایش تصاعدی مراجعات به دلیل مسمومیت با الکل یا متانول اظهارکرد: متاسفانه این آمار همچنان در حال افزایش است بطوری که شب گذشته هفت نفر و طی دو شب گذشته ۴ نفر مراجعه کننده داشتیم بنابراین مردم و والدین باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و آنها را کنترل کنند به لحاظ اینکه فرزندانشان با چه کسانی رفت و آمد دارند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج خاطرنشان کرد: افراد مسموم شده، ۶ نفر زن و ۴۲ نفر مرد بودند که تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۴ نفر آنها دیالیز شدند.
طهماسبی تصریح کرد: از مجموع افراد مراجعه کننده یک نفر فوت شده و یک نفر نیز وضعیت وخیمی دارد که به دلیل خونریزی شدید دچار مرگ مغزی شده است. همچنین سه نفر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: این افراد اکثرا ۲۷ یا ۲۸ ساله هستند و در مجموع رده سنی آنها بین ۱۶ تا ۳۶ سال است.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج عنوان کرد: اکثر این افراد با اختلالات بینایی از جمله تاری دید مواجه شده اند.
طهماسبی تاکید کرد : ممکن است منبع تامین این نوشیدنیها برای ۴۸ نفر یک یا دو مکان بوده باشد اما این مسمومیت در یک محل یا برنامه نبوده است.
وی بیان کرد : همه امکانات بیمارستان را برای نجات و ارائه خدمات به این بیماران بسیج کرده ایم و کادر درمان و پزشکان برای بهبود این بیماران تلاش می کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Poland
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
به آخر زمان خوش آمدید!
جایی که قبح هر منکری شکسته می شود
این همه زن و مرد مست ؟ آن هم در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار