فرمانده انتظامی لرستان گفت: دفاع از ارزش‌های انقلاب وظیفه ناجا است و در این راستا با افراد مخلل نظم و امنیت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد: در فتنه اخیر فرزندانی از انقلاب را در راه حفظ امنیت و دفاع از ناموس کشور از دست داده‌ایم و همچنان برای حفظ کشور آماده هستیم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه دلسوز نظام و نیروی انتظامی هستند ادامه داد: امنیت و پاسداری از جان، مال و ناموس مردم از وظایف نیروی انتظامی است که در این مسیر نقد و پیشنهادات خبرنگاران را نیز می پذیریم.

وی گفت: برای حفظ آرامش و نظم و امنیت تلاش می‌کنیم و در مسیر حفاظت از ارزش‌های انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد البته در فتنه اخیر کمترین مشکل را در لرستان داشتیم و مردان و زنان این سرزمین با دشمنان و معاندان همراهی نکردند چراکه دارای عفاف هستند و هرگز به خود اجازه نمی‌دهند عفاف را کنار بزنند.

سردار الهی اظهار کرد: تجمع غیر قانونی توسط افراد در هیچ کجای دنیا قابل پذیرش نیست و به دنبال آن در ایران همچنین لرستان هم پذیرفتنی نخواهد بود.

وی گفت: امروز معاندان در رسانه‌های مجازی علیه جمهوری اسلامی دروغ پراکنی می‌کنند که این امر وظیفه اصحاب رسانه را حساس تر کرده است چراکه خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند و باید در راه انقلاب، تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار