ارزیابی سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، برای بررسی و تشریح وضعیت امیدوار کننده ایجاد شده در استان، به سراغ استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفته و از وی به عنوان مقام ارشد اجرایی استان، نتایج آخرین سفر معاون اجرایی رئیس جمهور، همچنین وضعیت پروژه‌ها و اقدامات و برنامه‌های پیش روی مسئولین را پیگیری کرده است که توضیحات مشروح سید علی احمدزاده د گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 06 October 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یک سالی است که کارگزاران دولت رئیسی خبر‌های بسیار خوشی از سرازیر شدن اعتبارات و به تبع آن سرعت گرفتن تکمیل پروژه‌های حیاتی و مهم استان بیان می‌کنند. در کنار این خبر‌ها، تحرک بی سابقه‌ای هم در حوزه مدیریتی ارشد استان و همچنین بازدید‌های مکرر بالاترین مقام‌های اجرایی کشور از استان مشاهده می‌شود که همگی امید‌ها برای تغییر وضعیت محرومیت و کمتر توسعه یافتگی به سمت توسعه را دو چندان کرده است.
بی شک شاه بیت همه‌ی این امید‌ها به سفر ریاست جمهور به استان و پیگیری‌های پس از آن مربوط می‌شود که در جدیدترین مورد آن یعنی سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و بنابر اظهارات این مقام بلندپایه اجرایی، وضعیت کار‌های زیرساختی منجر به توسعه‌ در استان بسیار مطلوب است.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، برای بررسی و تشریح وضعیت امیدوار کننده ایجاد شده در استان، به سراغ استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفته و از وی به عنوان مقام ارشد اجرایی استان، نتایج آخرین سفر معاون اجرایی رئیس جمهور، همچنین وضعیت پروژه‌ها و اقدامات و برنامه‌های پیش روی مسئولین را پیگیری کرده است که توضیحات مشروح سید علی احمدزاده در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در فیلم زیر منتشر می‌شود.

خلاصه توضیحات استاندار در گفتگو با تابناک
ارزیابی سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ روند ایجاد تحول در استان سرعت بیشتری می‌گیرد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کاهش زمان اجرای پروژه‌های استان تاکید کرد و گفت: روند تحول در استان شتاب بیشتری می‌گیرد.
سید علی احمدزاده با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری مصوبات سفر سال گذشته دولت سیزدهم به این استان گفت: با حضور سید صولت مرتضوی از چندین پروژه در مناطق مختلف استان بازدید شد که معاون رئیس‌جمهور ضمن ابراز رضایت از پیگیری و اجرای پروژه‌های سفر، عنوان کرد استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه‌های سفر دولت به استان در بخش‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و حوزه زیرساخت بود، افزود: با تلاش همکارانم در حوزه اقتصادی کارخانجاتی که در گذشته راکد بودند به چرخه تولید بازگردانده شدند و طرح‌های کلانی هم در دست اجرا است.
وی با اشاره به بخشی از اقداماتی که به صورت جهادی در استان صورت گرفته، گفت: مدرسه‌ای که در ۱۰ سال گذشته احداث نشد در مدت ۴ ماه کلنگ‌زنی، احداث و افتتاح شد یا پروژه مدرسه سازی دیگری که با گذشت چند سال فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت طی چند ماه ۵۰ درصد دیگر احداث و پروژه تکمیل شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر رضایت معاون اجرایی رئیس‌جمهور از روند پیگیری و اجرای پروژه‌ها، وحدت و همدلی مسئولان استان مورد توجه آقای مرتضوی بود، عنوان کرد: پروژه آبرسانی به لیکک سال ۹۵ کلنگ آن به زمین زده و ۷۰ میلیارد هزینه شد، اما در سفر سال گذشته دولت به استان ۲۵۰ میلیارد اعتبار برای پروژه در نظر گرفته شد که ۱۰۰ میلیارد تخصیص داده شد و تا پایان سال شبکه لوله‌گذاری تکمیل می‌شود.
وی بیان کرد: ابر پروژه پتروشیمی گچساران دیگر پروژه‌ای بود که مورد بازدید معاون رئیس جمهور قرار گرفت، در حال حاضر این پروژه بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اختصاص اعتبارات ارزی و ریالی از سفر دولت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
احمدزاده در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کارخانه قند پرداخت و عنوان کرد: این کارخانه مدت زمان زیادی از چرخه خارج شده بود، اما با حکم دستگاه قضایی باید به چرخه تولید بازگردد که طی یکسال اخیر به اهدافی که در سفر دولت بوده رسیده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در سفر دولت به بهره‌برداری برسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه‌های راه روستایی و پروژه ملی پاتاوه به دهدشت دارای ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر دولت است که ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد.
وی با بیان اینکه روند کار در استان طی یکسال گذشته روند جهشی و جهادی بود، گفت: روند ایجاد تحول در استان باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و زمان اجرایی پروژه‌ها باید کم شود.
احمدزاده در پایان با بیان اینکه روند سازندگی در استان ادامه دارد، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور تا چند مدت آینده به استان اختصاص داده می‌شود و تا پایان سال هم ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر تزریق می‌شود که در مجموع یک هزار میلیارد به استان داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
به خدا بعده تاجگردون توسعه استان فلج شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار