مراجع تقلید و علما در دیدار فرمانده کل انتظامی از عملکرد فراجا در اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 06 October 2022

به گزارش تابناک قم، آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات اخیر نشان داد که دشمنان چشم دیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نقش آفرینی نیروی انتظامی در این اتفاقات اخیر بسیار ارزشمند بود افزود: فراجا در این اتفاقات، با اقدامات دقیق، درست و موثر، نقش آفرینی خوبی داشت که هم برای مردم و هم برای مسئولان بسیار ارزشمند است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اقدامات و تاثیرگذاری پلیس در جامعه مهم و برجسته است گفت: هر قدم پلیس در زمینه تامین امنیت و مقابله با هنجارشکنان، نزد خداوند ارزش والایی دارد و مردم هم همیشه قدردان آن هستند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: پلیس وظیفه دارد خادم مردم باشد؛ چراکه ستون دین مردم هستند و همین مردم هستند که در روز‌های حساس برای حمایت از این نظام سینه سپر می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش فراجا درحفظ امنیت کشور در اغتشاشات اخیر گفت: در فضای امنیت و عدالت است که تمام پیشرفت‌ها و اقدامات توسعه محور شکل می‌گیرد.

آیت الله نوری همدانی گفت: این که دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و مخالفت با آرمان‌های انقلاب دست به هر اقدام توطئه آمیز و خبیثانه میزنند نشان می‌دهد نظام اسلامی به درستی با حمایت از مردم راه عزت، اقتدار و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

اغتشاشات اخیر آزمون بزرگی برای مردم و پلیس بود

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در دیدار فرمانده کل انتظامی، با تقدیر از اقدامات پلیس گفت: نیرو‌های فراجا با اخلاص برای حفظ امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و نمیگذارند توطئه‌های خبیثانه دشمنان به سرانجام برسد.

تقدیر مراجع و علما از عملکرد فراجا در اغتشاشات اخیر

وی افزود: تحمل و گوش دادن حرف حق مردم وظیفه همه مسئولان است؛ اما در مقابل هم کسانی که حرفشان حق نیست و به دنبال اغتشاش، غارت اموال، کشتار و ناهنجاری در جامعه هستند و کاری میکنند که دشمن شاد کن است باید با آن‌ها در بستر قانون مقابله شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: اگر پلیس توسط سیاست مداران، فرهیختگان و نخبگان و همچنان آحاد مختلف مردم در بزنگاه‌ها حمایت نشود، نمیتوان از این نیرو که چشم بیدار نظام اسلامی است، انتظار امنیت، آرامش و آسایش داشت.

وی افزود: اتفاقات اخیر آزمون بزرگی برای همه خواص و مردم در تعامل با پلیس بود که مردم هم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

در ابتدای این دیدار‌ها سردار اشتری با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله فراجا در ماموریت‌های مختلف گفت: روزانه سی هزار ماموریت توسط پلیس انجام میشود که نشان از گستردگی کار فراجا دارد.

وی هوشمندسازی امکانات، تجهیزات و نیرو‌های پلیس را از دیگر اقدامات فراجا در این یک سال توصیف کرد و افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران در موضوع هوشمندسازی در مقایسه با دیگر کشور‌ها اگر جلوتر نباشد عقب هم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار