طرح بازسازی و بهسازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب و خط انتقال فاضلاب تحت فشار، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان در پلدختر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 30 August 2022

به گزارش تابناک لرستان، جمع آوری و انتقال فاضلاب مناطق بالادست شهر به سمت تصفیه خانه فاضلاب از اهداف مهم این طرح می باشد و ۳۴ هزار نفر از جمعیت پلدختر تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

مدت اجرای این طرح ۳۶ ماه بود و از محل اعتبارات عمرانی شامل اعتبارات تخصیص یافته یا اوراق مالی با ۵۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

بازسازی و بهسازی ساختمان ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر ثانیه، بازسازی خط انتقال با لوله پلی اتیلن تحت فشار بعد از ایستگاه پمپاژ فاضلاب به طول ۶۰۰ متر، بازسازی شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب به طول هفت کیلومتر و بازسازی شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب به طول ۴۰۰ متر از دیگر اقدامات این طرح می‌باشد.

۳۴۳ طرح در حوزه عمرانی با یکهزار و ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۲۴۶ نفر اشتغالزایی هفته دولت امسال به بهره برداری رسید و ۱۲۶ طرح در حوزه اقتصادی با یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار و سه هزار و ۳۴۳ نفر اشتغالزایی در این مدت افتتاح یا کلنگ زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار