استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: ۲ تا سه هزار میلیارد تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته به‌ صورت نقدی برای پروژه‌های استان اختصاص یافت که برخی از آنها هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 24 August 2022

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در دیدار مسوولان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در مدت مذکور ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و مدارس و ۳۰۰میلیارد تومان به طرح های آبرسانی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره که چندین سال متوقف مانده بود در هشت ماه گذشته از سرگرفته شد و در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: به استناد مکاتبات بین رییس‌جمهور سابق و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه، دولت سیزدهم خزانه‌ کشور را خالی تحویل گرفت و اوراق و اسنادی به‌عنوان ارث به دولت سیزدهم رسید که سررسید آن‌ها تعهد ۱۵هزار میلیارد تومانی به‌صورت ماهانه بود.

استاندار لرستان گفت: همچنین باتوجه به شرایط نامناسب کرونا و وضعیت مناسبات بین الملل به‌ دلیل سیاست نادرست دولت قبل، این حوزه در بن‌بست بود و هیچ راه خروجی و آزادشدنی برای دولت باقی نمانده بود که دولت سیزدهم کار را آغاز کرد.

زیویار بیان کرد: اشتغال و رشد اقتصادی لرستان افزایش چشمگیری داشته و رتبه استان اکنون به دهک میانی کشور رسیده است.

استاندار لرستان همچنین با بیان اینکه اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار تنها راه رسیدگی به معیشت مردم است گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه عمر مدیریت خود در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند و اخلاص، صداقت در گفتار و خدمتگزاری به مردم از ویژگی های بارز آنان می باشد.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار