رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: در سه ماه نخست امسال ۱۰۸ کیلومتر از جاده خرم‌آباد - پلدختر با هدف ایمن سازی مسیرهای ارتباطی خط کشی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 12 July 2022

به گزارش روز سه شنبه تابناک از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، روح اله شریف زاده اظهار کرد: در سه ماهه امسال، شانه سازی و رفع اختلاف سطح و افتادگی شانه در طول ۱۱ کیلومتر، اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل در طول ۱۴ کیلومتر در جاده پلدختر- دهلیج، ایجاد رمپ ورودی در تقاطع جاده اصلی پلدختر-خرم آباد به مسیرهای روستایی امیران و دروغ زناب به میزان ۳۵۰مترمربع و رفع آب شستگی و شانه سازی حاشیه راه به میزان ۲۴هزار مترمکعب انجام شده است.

وی به ثبت مشخصات ۵۶۱ دستگاه پل و ابنیه فنی راه در سامانه مدیریت زیرساخت حمل و نقل جاده ای کشور اشاره کرد و گفت: لکه گیری و چاله گیری سطح راه به میزان ۱۷۰ تن، خاکریزی و پر کردن پشت دیوار حائل به میزان ۷۵۰مترمکعب، تنقیه و بازگشایی دهانه پل به تعداد ۱۵دهانه، ریزش برداری و پاکسازی حاشیه راه به میزان ۳۵۰مترمکعب و ایجاد هره خاکی در حاشیه راه به طول ۲ کیلومتر از دیگر اقدامات می باشد.

وی افزود: همچنین در این مدت، اصلاح شیب شیروانی به طول دو کیلومتر، تیغ زنی، کانال زنی و علف زنی حاشیه راه به طول ۱۲کیلومتر، پاکسازی، نخاله برداری و تنظیف حریم راه به میزان هزار و ۸۰۰مترمربع، نصب ۴۵عدد تابلوی و علائم ایمنی، به روزرسانی ۲۰عدد و ساماندهی ۱۶۵عدد تابلو و علائم ایمنی آسیب دیده، شست و شوی ۵۵۰عدد تابلو و علائم ایمنی، بازسازی و ترمیم تابلوهای اطلاعاتی به میزان ۱۶مترمربع صورت گرفته است.

شریف زاده همچنین به بهسازی ۲۲کیلومتر راه روستایی اشاره کرد و افزود: در این مدت با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی، شش کیلومتر از راه های روستایی شهرستان پلدختر روکش آسفالت شده است.

وی گفت: کنترل دروازه ای ناوگان باری به تعداد ۷۶۴ دستگاه، ناوگان مسافر به تعداد ۷۵ دستگاه و ۱۸دستگاه ناوگان حمل مواد خطرناک و عبور چهار محموله ترافیکی از دیگر عملکردهای شاخص در حوزه حمل و نقل می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار