دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیرخم لرستان گفت: برای نخستین بار واقعه تاریخی غدیرخم ۲۷ تیرماه سالجاری در خرم‌آباد بازسازی می شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 12 July 2022

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیرخم "رضا عزتی" اظهار کرد: لرستان در تولید محتوای مرتبط با امیرالمومنین علی(ع) و سیره آن حضرت با تولید صدها مقاله، پایان‌نامه علمی و تخصصی در میان استان‌ها سرآمد می باشد.

وی افزود: با همت و تلاش تمامی مجموعه‌های فعال فرهنگی، علمی، آموزشی، ورزشی، هنری و اجرایی استان برنامه‌های ارزشمندی برای نکوداشت ایام دهه امامت و ولایت پیش‌بینی شده است.

عزتی گفت: فضاسازی شهری و نورافشانی اماکن عمومی با کمک شهرداری‌ها و ادارات و نهادهای مردمی، برگزاری ویژه‌برنامه جشن بزرگ غدیر در پارک زیباکنار کیو خرم‌آباد با حضور هنرمندان و بازیگران و اندیشمندان حوزه غدیر به مدت سه روز از اقدامات مهم خواهد بود.

 دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیرخم لرستان ادامه داد: برنامه ویژه جشن در روز ۲۴ تیر در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان، برگزاری مراسم جشن و سرور در تمامی مساجد و اماکن مقدس و امامزادگان از برنامه‌های بنیاد غدیر لرستان در دهه امامت و ولایت است.

به گفته وی تشکیل موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با مدیریت نهادهای مردمی، هیئت‌های مذهبی و نیروی مقاومت بسیج استان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنرهای دستی و تجسمی، سفال و کتابخوانی با مدیریت نهادهای فرهنگی، هیئت‌های خودجوش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیئت‌های ورزشی در سطوح مختلف و در کلیه شهرها و مناطق استان و مجموعه‌های نظامی و انتظامی از دیگر اقدامات می باشد.

وی افزود: پخت ۳۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی گرم توسط هیئت‌های مذهبی، کمیته امداد، بهزیستی و نهادهای مردمی، تولید محتوا و برنامه ویژه و انعکاس خبرها و تبیین حقیقت غدیر به شیوه های مختلف در دهه امامت و ولایت توسط صدا و سیمای مرکز لرستان از دیگر برنامه‌های این بنیاد در دهه امامت و ولایت می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار