رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی ورودی مهرماه سال ۱۴۰۱ از امروز، پانزدهم تیرماه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 06 July 2022

به‌ گزارش روز چهارشنبه تابناک  از روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان ایرج نیک‌پی اظهار داشت: پذیرش دوره‌های مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی افزود: در پذیرش مذکور ۱۵ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در ۹ شهرستان استان در ۱۷۱ کدرشته محل درمقطع کاردانی و در چهارگروه گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ۱۰ رشته جدید با توجه به نیازهای مراکز استان در این دانشگاه راه اندازی شده و تاکنون هیچ‌کدام از مراکز آموزش عالی لرستان در این رشته ها ورود نکرده اند.

وی بیان کرد: اکنون ۱۵ مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد، که در این مراکز حدود هفت هزار دانشجو تحصیل می کنند و از مجموع دانشگاه های جامع علمی کاربردی منطقه پنج بیشترین تعداد دانشجو در این استان مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار