مسوول بسیج سازندگی لرستان گفت: رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است که در سطح استان به‌ ویژه روستاها و مناطق حاشیه شهرها انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ احسان جهانبخش روز دوشنبه در دیدار اعضای مجمع جهادگران و کارگروه‌های تخصصی بسیج سازندگی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی و نزدیک به ۳۰ هزار عضو در بسیج سازندگی سازماندهی شده که در عرصه ‌های مختلف مشغول به خدمت رسانی به مناطق محروم هستند. 

وی بیان کرد: ۷۰۷ صندوق قرض‌الحسنه خانگی، مردمی و مستقل وجود داشته که ۲۵ میلیارد تومان موجودی دارد و به ارائه تسهیلات اشتغال در سطح استان می پردازند. 

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ایجاد شده که از این تعداد ۳۴۴ نفر شغل مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم می‌باشد و همچنین ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان  بوده است. 

مسوول بسیج سازندگی لرستان در رابطه با فعالیت مجمع جهادگران اظهار داشت: شورای جهادی شهرستان انتخاب و مجمع جهادی استان تشکیل شده و در سطح کشور نیز  مجمع جهادی جهادگران کشور نیز خردادماه برگزار شد و افرادی از کارگروه‌هوی لرستان در سطح کشور منتخب شدند. 

جهانبخش در رابطه با برخی اعزام گروه‌های جهادی از ابتدای سال تا کنون بیان کرد: رزمایش نوروزی با حضور ۵۰۰ گروه جهادی و در رزمایش جهادگران فاطمی نیز اردیبهشت ماه در سطح استان ۶۳۳ گروه جهادی اعزام شد. 

جهانبخش افزود: گروه‌های تخصصی در سطح استان کارگروه‌های ابلاغی هستند که امسال به صورت علمی، منسجم و دقیق وارد عمل شدند و این افراد متخصص هستند و می توانند منشا امید بخشی باشند. 

وی با اشاره به اینکه ما برای انقلاب کار می کنیم، گفت:  فعالیت‌های عمرانی ما در حاشیه شهر صرفا عمرانی نیست بلکه تاثیر فرهنگی نیز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار