معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: عقب‌ماندگی‌های لرستان با عزم همگانی و تلاش مدیران انقلابی و جهادی جبران می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک لرستان بهرام ستاری روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار کرد: اصحاب رسانه نقاط قوت و ضعف را بازگو کنند اما مسایل باید با منطق همراه باشد. 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه حلقه وصل بین مردم و مسوولان هستند، گفت: هیچ خبرنگاری را خبرنگار رسمی خود نمیدانم و تمامی افراد فعال در رسانه‌ می‌توانند در دفتر کار حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: این حق اصحاب رسانه است و باید مطلع باشند که تکلیف ۱۷۳ مصوبه در سفر رییس‌جمهور در لرستان به کجا رسید.

وی اظهار کرد: مدیران قبل از شکایت از خبرنگاران باید مطلب انتقاد آمیز را برای بررسی بیشتر به اداره‌کل ارشاد واگذار کنند بنابراین حق شکایت ندارند، وظیفه و رسالت من دفاع از خبرنگاران است و اگر کوتاهی شده باید جبران شود.

ستاری با بیان اینکه بسیاری از مطالب در فضای مجازی موج خبری می‌باشد، گفت: قرارداد واگذاری اراضی پادگان ۰۷ در گذشته بسته شده، خودمان گلایه داریم در این مورد اما قانونی باید اقدام شود.

وی اظهار کرد: در جریان سفر رییس جمهور به لرستان ۱۲۲ هزار نامه دریافت شد که در این راستا حدود ۴۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد.

معاون سیاسی استاندار لرستان بیان کرد: در قرارگاه حجاب و عفاف رویکرد بسیار جدی است و جلسات باید به صورت هفتگی برگزار شود همچنین بسیاری از اقدامات در خصوص تعیین مدیران انجام شده است.

ستاری ادامه داد: اکنون باید عقب ماندگی لرستان را جبران کنیم، اقدامات بسیار سنگین است اما نیاز به عزم همگانی می‌باشد.

وی افزود: اکنون گرفتار خشکسالی هستیم، مدیریت آب به دست ما می‌باشد اما نمی‌توانیم کشاورزان ناتوان در کشت برنج را هم نادیده گرفت.

وی افزود: باتوجه به کم‌آبی و کمبود منابع آب زیرزمینی یکهزار و ۶۰۰ روستا در آینده با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیرانی که جدید منصوب شده حتما باید رویکرد انقلابی دولت سیزدهم را داشته باشند و باید پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشند، جمهوری اسلامی عرصه خدمتگزاری را فراهم کرده و اگر کوتاهی گزارش شود به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی گفت: ۶ ماهه نخست دولت در لرستان بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات زیرساخت به لرستان اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار