رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: امسال یک میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان تسهیلات دانشجویی در این دانشگاه برای پرداخت شهریه به دانشجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 02 July 2022

" ایرج نیک پی" روز شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بخشی از شهریه دانشجویان را به صورت وام پرداخت می کند و دانشجویان متقاضی می توانند از تسهیلات تحصیلی این دانشگاه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه امسال جذب اعتبارات تسهیلات تحصیلی در این دانشگاه نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است اظهار داشت: امسال یک میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان تسهیلات در این راستا در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان جذب شده است و این در حالی است که این رقم سال گذشته ۱۲۵ میلیون تومان بوده است.

نیک پی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ درصد پرداخت وام دانشجویی در دانشگاه ثبت شده و امسال این میزان به ۱۱۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه هر دانشجو امکان چهار ترم بهره مندی از این تسهیلات را دارد، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات دانشجویی علاوه بر اینکه کمک خوبی در زمینه  کمک هزینه تحصیلی دانشجویان است از طرفی کمک قابل توجهی در وضعیت مالی مراکز نیز به شمار می رود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: موعد بازپرداخت تسهیلات دانشجویی پس از فارغ التحصیلی دانشجویان است و در نیم سال دوم سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حدود ۶۴۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: سقف پرداخت تسهیلات دانشجویی در این دانشگاه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از صندوق رفاه این دانشگاه است.

 اکنون ۱۵ مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد، که در این مراکز حدود هفت هزار دانشجو تحصیل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار