سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۳۰ پروژه عمرانی - ورزشی فعال می باشد و با تکمیل آن هشت سانتیمتر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 30 June 2022

به گزارش تابناک  از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لرستان سید آرش قیاسیان در نشست کمیته ورزش کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان اظهار کرد: امنیت امروز ما حاصل فداکاری و شهدا است و کنگره ملی شهدای استان به عنوان یادمان و معرفی بهترین ارزش ها به مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در سنوات گذشته و با همکاری ستاد برگزاری کنگره شهدا، سپاه و بسیج ورزشکاران استان اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش های حوزه ورزش برای برگزاری کنگره شهدای استان باید مستند سازی شود.

وی با اشاره به برگزاری چهار رویداد مهم در راستای برنامه های کنگره شهدای استان ادامه داد: چهار هیات جودو، بدنسازی، کاراته و شنا برنامه های متفاوتی را در لرستان اجرا خواهند کرد.

قیاسیان با اشاره به سفر اخیر روسا و مسوولین فدراسیون های ورزشی به استان و دیدار با استاندار لرستان گفت: با حمایت نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی یک رویداد بین المللی در استان به نام کنگره شهدا برگزار می شود، همچنین هیات جودو استان و فدراسیون جودو نیز به دنبال میزبانی با حضور چند تیم از کشورهای همسایه هستند.

وی همچنین بر احداث موزه شهدای ورزشکار لرستان با کمک شهرداری تاکید کرد.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان افزود: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمران ورزش استان جذب شد و اکنون ۳۰ پروژه عمرانی-ورزشی فعال می باشد و با تکمیل آن هشت سانتیمتر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

قیاسیان با بیان اینکه بخشی از این پروژه های عمرانی _ورزشی در هفته دولت امسال افتتاح می شود گفت: این پروژه ها نیاز به نامگذاری دارند که با همکاری ستاد برگزاری کنگره شهدای استان به نام شهدای گرانقدر نامگذاری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار