مدیرکل زندانی های لرستان گفت: زندان ظرفیت مناسب برای افزایش سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی زندانیان لرستان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 28 June 2022

به گزارش روز سه شنبه تابناک از روابط عمومی اداره کل زندان های لرستان عبدالمجید کشوری در اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و افتتاح کتابخانه اندرزگاه نسوان زندان مرکزی خرم آباد اظهار کرد: امروز باتوجه به تغییر شیوه فرهنگی و رسانه ای تقاضا برای خرید و مطالعه کتاب کمتر شده و آنچه می تواند آثار دانایی را در ذهن ماندگار کند کتاب و کتابخوانی است و می توان با فعالیت فرهنگی هدفمند جوانان را ترغیب به کتابخوانی کرد.

وی افزود: ظرفیت خوبی در اندرزگاه نسوان برای مطالعه و افزایش سرانه کتاب و کتابخانه ایجاد و همچنین استقبال خوبی از کتابخوانی در زندان های استان شده است.

وی ادامه داد: مددجویان باید به کتابخوانی تشویق و ترغیب شوند و این امر با در نظرگرفتن امتیازات قضایی منجر به افزایش ساعات مطالعه کتاب می شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های لرستان در ادامه اظهار کرد: جشنواره رضوی همه ساله با همکاری معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد رضوی و نهاد کتابخانه ها با هدف آشنایی با زندگی ائمه اطهار(ع) و معرفی آثار مرتبط برگزار می شود.

فرشته طهماسبی گفت: شناخت توانایی و استعدادهای زندانیان از مواردی است که در زمان تبدیل گرفتاری به فرصت می توانند استفاده کنند.

در پایان ضمن تقدیر از نفرات برتر جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه اندرزگاه نسوان خرم‌آباد افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار