عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پروژه سکولاریزه کردن روحانیت و بی‌تفاوت کردن آن‌ها نسبت به مسائل مهم و جدا کردن آن‌ها از مردم ، بخشی از نقشه‌های شوم دشمن علیه روحانیت است که باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 28 June 2022

به گزارش تابناک لرستان  آیت الله سید احمد خاتمی دوشنبه شب در دیدار با علما و روحانیون لرستان در خصوص نقشه دشمنان در رابطه با سکولاریزه کردن روحانیت اظهار داشت: می‌خواهند روحانیت از انقلاب و نظام کنار بکشد، روحانیت توجیه گر کار مسئولان نیست، ما باید حامی ناصح باشیم، نه متملق باشیم نه اپوزوسیون، هر دو غلط است، رئیس جمهور شبانه روز در حال خدمت است و امیدواریم بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تخریب روحانیت از سوی دشمنان گفت: هر روحانی که ببینند مؤثر است را تخریب می‌کنند تا از تأثیر کلام او کاهش دهند، با تمام وجود سعی می‌کنند که روحانیت را از چشم بی اندازند، البته نتوانسته‌اند و نخواهند توانست.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در پی سوژه‌ای هستند که ما را از مردم جدا کنند، خوشبختانه روحانیت خرم آباد توجه دارند و زندگی آنها مانند زندگی مردم است افزود: زندگی اشرافی روحانیت را زمین می‌زند، روحانیت از چشم نیفتاده، آن آخوند اشرافی از چشم افتاده، باید هم بیفتد.

وی علما و روحانیون را سخنگویان دین، مجاهدین تبیین و چراغ فروزان برای هدایت جامعه به سوی سعادت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با جهاد تبیین و روشنگری علما و همراهی مردم به پیروزی رسید و با جهاد تبیین نیز ادامه خواهد یافت.
وی زیر سوال بردن دین و ولایت فقیه، موضوع جدایی دین از سیاست، ناامید کردن مردم و القا بدبینی در جامعه را بخشی از دسیسه‌های دشمن برای جدا کردن مردم از دین و انقلاب بر شمرد و افزود: اینجاست که علما و رو حانیون باید با جهاد تبیین و روشنگری به میدان بیایند و راه را بر دشمنان سد کنند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه استکبار جهانی از اسلام و روحانیت کینه دارد، گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است و وظیفه علما و روحانیون درپاسداری وصیانت ازآن، ازهمه سنگین تراست.
نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در این دیدار، لرستان را مهد علما و روحانیون بزرگ تاریخ تشیع و انقلاب دانست وافزود: لرستان به رغم همه‌ ظرفیت وتوانمندی‌ها، ازنظرشاخص‌های توسعه، دچار عقب ماندگی است که نیازمند توجه ویژه سران سه قوه است.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است گفت: بهره گیری ازآب فراوان، خاک حاصلخیز و احیا و تکمیل ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع نیمه تمام وراکد می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات استان راحل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار