مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری، عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان پلدختر انجام و این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ 19 June 2022
به گزارش بامداد یکشنبه، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه های گازرسانی شهرستان پلدختر و رفع معارضین پروژه گازرسانی روستاهای محور زیودار گفت: از ابتدای سال جاری با همت و تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی این شرکت گازرسانی به هشت روستای شهرستان پلدختر به بهره برداری رسید.

گودرزی افزود: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۲۶ روستای و چهار واحد صنعتی این شهرستان  و همچنین ایجاد زیرساخت گازرسانی به مجتمع صنعتی آهک هیدراته بعنوان یکی از صنایع مهم استان در حال انجام است و پیش بینی می شود، تعداد روستاهای گازدار شده این شهرستان در نیمه اول سال به ۲۰ روستا برسد که با احتساب این روستاها ضریب نفوذ گازرسانی روستایی شهرستان پلدختر به بیش از  ۸۶ درصد افزایش پیدا کند.

در ادامه جلسه رفع معارضین محلی محور دمرود _ افرینه که فرماندار شهرستان پلدختر و بخشدار معمولان هم حضور داشتند، گودرزی گفت: منطبق بر قانون رعایت حقوق مردم، حسن همجواری و مسوولیت های اجتماعی، شرکت گاز استان لرستان تمامی حقوق مردم را بطور کامل پرداخت می کند و انتظار این است که مردم و مسوولان محلی نیز شرکت گاز را در خدمات رسانی مطلوب و بموقع یاری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار