نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید به یک گفتمان تبدیل شود و این موضوع باید در دانشگاهها برجسته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱ 19 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان افزود: از سالیان پیش تعدادی از دستگاهها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سالها توجه می کردند امروز مشکلات کمتر بود.

وی اظهار داشت: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاههای مرتبط تشکیل و برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصوباتی را داشته باشند که این مصوبات در شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

امام جمعه خرم آباد افزود: مباحث فرهنگی در دانشگاهها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاهها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاهها باید با گفتمان سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن های اسلامی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به این امر مهم توجه ویژه کنند. 

وی اظهار داشت: دانشگاهها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شان دانشگاه اسلامی در دانشگاهها حضور داشته باشند، برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار