مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان گفت: بنا بر تصمیم جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان لرستان ، فعالیت ادارات دولتی در ۶ شهرستان استان روز سه شنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 14 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست لرستان،"علی سالاروند" اظهار داشت: با توجه به  ورود موجی از گرد و غبار به استان و بنا بر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی  و تحلیل نقشه های مربوطه، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان موضوع آیین‌نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۳) قانون هوا پاک دوشنبه شب تشکیل و این تصمیم گرفته شد.

به گفته وی بنابر این تصمیم به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار روز سه شنبه در شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، رومشکان، کوهدشت، چگنی و دورود تمام ادارات، سازمان‌ها، شرکت ها (بجز؛ مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی و بانک ها که بر اساس مصوبات شورای عالی بانک ها تصمیم گیری خواهد شد) با ۲ ساعت تاخیر و در ساعت ۹ صبح شروع به کار می کنند و در سایر شهرستان‌های استان شروع و خاتمه کار ادارات طبق روال معمول خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امتحانات دانش آموزان بعد از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود ، امتحانات طبق برنامه قبلی در تمام استان برگزار خواهد شد.
سالاروند به مردم این شهرها اوصیه کرد همه افراد جامعه بخصوص گروه‌های حساس و دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماران قلبی و عروقی و تنفسی از تردد غیر ضرور خودداری نمایند و ورزشکاران از فعالیت های شدید ورزشی در محیط های باز و آلوده اجتناب نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار