سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با تکمیل راه گردشگری سپیددشت - دورود تا هفته دولت امسال طول این مسیر نسبت به گذشته ۱۲۰ کیلومتر کوتاه تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 11 June 2022

به گزارش روز جمعه تابناک  از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان مرتضی شیروانی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های راه روستایی و گردشگری در رونق اقتصادی استان اظهار داشت: احداث راه ارتباطی سپیدشت - دورود از مسیر گردشگری سپیدشت - آب شباندر - چم چیت - عمارت - دورود مسافت بین ۲ شهر را به طول ۱۲۰ کیلومتر کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه این پروژه از مطالبات مردم این ۲ شهر بوده و از سال ۱۳۹۹ برنامه ریزی و اجرایی شده است، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر این است که پروژه راه گردشگری روستایی سپیددشت - دورود تا هفته دولت به بهره برداری برسد. 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در این مسیر بیان کرد: با توجه به وجود آبشارهای بیشه، آبگرم و دره نگار و ارتباط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بین مردم شهرهای دورود و سپیددشت، همواره شاهد ترافیک سنگین مردم منطقه و گردشگران در این مسیر هستیم و از مناطق مستعد گردشگری به شمار می رود از این رو باید توجه بیشتری نسبت به توسعه زیرساخت های راه در این منطقه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با اراده و تعهدی که در کارکنان مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پیمانکاران بخش خصوصی وجود دارد پیشرفت پروژه تاکنون قابل ملاحظه بوده و همه تلاش خود را برای تسریع در بهره برداری از این پروژه زیرساختی بکار خواهیم گرفت چرا که وجود راه دسترسی مناسب، رونق اقتصادی و گردشگری این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

شیروانی ادامه داد: علاوه بر این، سایر پروژه های راه روستایی و گردشگری در مناطق مختلف استان با اولویت مناطق کمتر برخوردار نیز فعال و از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

وی یادآور شد: با توجه به‌ گستردگی حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سه محور مهم راهداری، حمل و نقل و راه روستایی، با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود با رعایت عدالت و براساس اولویت ها و دستورالعمل های سازمان، با تلاش شبانه روزی در راستای تحقق اهداف تعالی بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی آنچه در توان داریم برای رضایت مردم بکار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار