معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جمهوری اسلامی بر مبنای شعار "ما می‌توانیم" و با رویکرد جهادی و انقلابی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 16 March 2022

به گزارش تابناک لرستان، بهرام ستاری اوز چهارشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان چگنی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل انقلاب است و ۲ رکن اساسی بنام مردم و اسلام دارد که با رویکردهای متعددی همچون واژه‌های جهادی، انقلابی و خدمتگذاری پایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی که هر جا این ۲ رکن کنار یکدیگر قرار گرفتند، آثار مثبت و تعالی کشور را در پی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری ۳۹ دوره انتخابات طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات به دنیا ثابت کرد در کنار حکومت‌های پوشالی برگرفته از تفکرهای مادی، شکل حکومت در نظام جمهوری اسلامی یک نماد مردمی به معنای تمام و برگرفته از آرمان انقلاب اسلامی است.

ستاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی طرح نویی را در جهان پیاده کرده است، گفت: الگوی انقلاب اسلامی به معنای یک حکومت تمام عیار امروز تمام جهان را درنوردیده است و طی این سال‌ها هر جا نام جمهوری اسلامی برده می‌شود، همراه با استقلال و اقتدار یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران قادر نیستند الگوی جهانی جمهوری اسلامی را به یک الگوی مورد وثوق در عرصه خدمتگذاری تبدیل کنند تصریح کرد: برخی مدیران گرفتار تفکرهای محدودنگری و احزاب‌های در هم تنیده می شوند و ضعف عملکردی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی با رویکرد دفاع مقدس مبنا قرار گیرد، تاکید کرد: امروز برای اینکه بتوانیم نیازهای معنوی مردم را به خوبی پاسخگو باشیم، ابتدا باید نیازهای مادی آن‌ها را با امکانات و مواهب به طور شایسته برطرف کنیم.

در این مراسم با تقدیر از از قدرت الله ترابی نژاد فرماندار پیشین، افشین بازگیر به عنوان فرماندار جدید شهرستان چگنی انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار