حجت الاسلام والمسلیمن سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد درگذشت علی راست ولی پور فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 21 February 2022

به گزارش تابناک لرستان، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده است: ارتحال فرمانده شجاع گردان شهدای پلدختر، دلاور میدان های رزم، جهاد و ایثار و جانباز دفاع مقدس علی راست ولی پور را به عموم مردم استان لرستان و پیشکسوتان جنگ و جهاد به خصوص رزمندگان سرافراز شهرستان پلدختر و حومه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
وی افزود: سالها مجاهدت، فرماندهی و معاونت گردان های متعدد در دوران دفاع مقدس را بر عهده داشت و پس از آن از این مجاهد فی سبیل الله الگویی شایسته از صبر، بصیرت و فداکاری در راه اسلام و مکتب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی) ساخته بود، که آموزه هایش برای جوانان انقلابی، گروه های جهادی و حزب الهی بسیار ارزشمند خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است: امروز شهیدان عزیز گردان شهدا و لشگر همیشه پیروز حضرت ابوالفضل (ع) روح این شهید را در آغوش گرفته اند و رنج و خستگی سالها تلاش و فداکاری جای خود را به آرامش و خشنودی در جوار رحمت الهی داده است.
در پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: قطعا عموم مردم، نهادها، سازمان های دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات رزمندگان اسلام در مرکز استان و شهرستان پلدختر از این جانباز و فرمانده ولایتمدار با رعایت مقررات ستاد ملی و استانی کرونا تقدیر و تجلیل شایسته را به عمل خواهند آورد.
در پایان این پیام آمده: از خداوند متعال برای ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم و همه بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.
گفتنی است، علی راست ولی پور در تاریخ دهم مردادماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به گلویش به فیض جانبازی نائل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار