معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: کاهش بروکراسی اداری، سرعت در پاسخگویی و برطرف کردن نیازهای مردم اولویت فرمانداران باشد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 16 February 2022

به گزارش تابناک لرستان، بهرام ستاری روز چهارشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید خرم آباد اظهار کرد: ۴۲ سال مدیون مردم هستیم که انقلاب را حفظ کردند اما نتوانستیم تمام آنچه را که خواسته آنان بوده انجام دهیم و کاستی‌هایی وجود دارد بنابراین مسوولان نظام باید به نحوی خدمتگزاری کنند که مردم حداقل امکانات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسوولیت های امروز امانت و حاصل خون شهدا است، گفت: امروز پاسخ دهی به مردم در سیستم اداری طولانی شده است بنابراین باید در راستای کاهش بروکراسی اداری تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان همچنین اظهار داشت: امنیت تضمین کننده برنامه‌ها است و باید چالش های امنیتی شناسایی شوند.

ستاری با اشاره به جایگاه امام علی(ع) به عنوان مکتب‌دار کرامت و انسانیت بیان کرد: تقدیر از خادمانی که بر مبنای تاسی به علی( ع) کار می‌کنند ارزش است که فرماندار سابق خرم آباد نیز از افراد مسوولیت‌پذیر و دارای خصوصیاتی بود که در تراز یک جامعه شیعی است.

ستاری، فرماندار جدید خرم آباد را نیز فردی با اخلاق و باتجربه معرفی کرد و با تاکید بر همراهی شورای اداری و شورای تامین با فرماندار گفت: نبض تپنده هر شهرستانی شورای تامین و انتظار ما هماهنگی جدی‌تر با فرماندار خرم‌آباد است.

وی افزود: تنها حکومتی که حتی قانون اساسی را به رای مردم گذاشته جمهوری اسلامی ایران بود و تاکنون ۳۹ دوره انتخابات نیز برگزار شده و مسلم است گفتمان برتر جمهوری اسلامی ایران گفتمان انقلابی می باشد.

در ادامه این مراسم از زحمات جعفر طولابی فرماندار پیشین خرم‌آباد تقدیر و علی محمد دریکوند به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

دریکوند دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات و از مدیران باسابقه حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله هسته گزینش این اداره‌ کل است که چندی پیش به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری لرستان منصوب شده بود.

خرم‌آباد با بیش از ۵۵۰ هزار نفر پرجمعیت ترین شهرستان لرستان و مرکز این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار