تخصیص ۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی و اقتصادی، انتصاب مدیرکل حفاظت محیط زیست، تغییر رنگ بندی کرونایی شهرها از مهمترین اخبار هفته گذشته در لرستان بود.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸ 29 January 2022

به گزارش تابناک لرستان، ۳۷۷ میلیارد تومان در راستای اجرای مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به این استان تخصیص یافت. تاکنون مصوبات برای ۲۶ دستگاه اجرایی موافقت و برای ۱۹ دستگاه اجرایی ابلاغ شده است و توافقات هفت دستگاه اجرایی دیگر به مرور اعلام خواهد شد.

هفت هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان برای اجرا یا تکمیل ۱۷۰ طرح در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان مورد توافق قرار گرفت.

۱۹عنوان کتاب در لرستان رونمایی شد

۱۹ عنوان کتاب در حوزه های مختلف از تازه های نشر لرستان در آیینی رونمایی شد.

سه درصد عسل کشور در لرستان تولید می‌شود

سالانه ۲ هزار و ۸۰۰ تن عسل از ۳۱۴ هزار کندو در استان برداشت می‌شود که معادل سه درصد از عسل تولیدی کشور است.

موافقت‌نامه تاسیس منطقه نمونه گردشگری مخملکوه لرستان صادر شد

موافقت نامه تاسیس منطقه نمونه گردشگری مخملکوه صادر و بر اساس طرح بهره‌وری و احاله مدیریت اداره کل منابع طبیعی به مدت ۱۵ سال به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان منصوب شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی علی سالاروند را به‌ عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان منصوب کرد.

وضعیت کرونایی خرم‌آباد نارنجی شد

براساس آخرین اطلاعات سامانه ماسک، وضعیت کرونا در شهر خرم‌آباد از زرد به نارنجی تغییر کرد.

طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور که در برنامه کاربردی ماسک منتشر شد؛ از امروز (جمعه هشتم بهمن‌ماه) خرم‌آباد در وضعیت نارنجی، بروجرد، نورآباد و الیگودرز در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های لرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

خرم‌آباد و بروجرد میزبان جشنواره فیلم فجر در لرستان شدند

فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینما استقلال خرم آباد و فلسطین بروجرد اکران می شوند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود که لرستان نیز برای هفتمین دوره پیاپی از پانزدهم ماه جاری میزبان این رویداد خواهد بود و علاقه‌مندان باید برای تهیه بلیط به سایت اختصاصی جشنواره مراجعه نمایند. 

برد خانگی خیبر خرم‌آباد مقابل ویستا توربین قزوین

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه در ورزشگاه خانگی خود مقابل ویستا توربین قزوین با سه گل به برتری رسید.

مسابقه سیمولتانه شطرنج در خرم‌آباد

استاد بزرگ امیررضا پور رمضانعلی مدیر تیم‌های ملی شطرنج و سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان روز پنجشنبه در قالب مسابقه سیمولتانه (بازی همزمان) با ۲۴ شطرنج باز لرستانی رقابت کرد.

این مسابقه که حدود چهار ساعت طول کشید با ۲۳ برد و یک تساوی به سود پوررمضانعلی به پایان رسید. همچنین این رقابت باهدف ارتقاء سطح کیفی شطرنج بازان لرستانی برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار