امام جمعه پلدختر:
امام جمعه پلدختر گفت: دیدار استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لرستان با رییس جمهور موجب رونق تولید و جهش در این استان می شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 28 January 2022

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: نماینده مردم پلدختر در این دیدار با مطرح کردن مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان خواهان استمهال تسهیلات سیل زدگان و کمک به کشاورزان سیل زده شد و این امر تحقق می یابد.

وی بر برگزاری جشن های دهه فجر به صورت متفاوت تر از گذشته تاکید کرد و افزود: شرایط ایجاب می کند که امسال با وجود دولت انقلابی که پای کار است مردم با مشارکت در این جشن ها خود بانی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه پلدختر گفت: پلدختر قطب تالاب های غرب کشور است اما متاسفانه در زمینه رسیدگی به آنها زیاد کار نشده و متولیان امر وظیفه دارند در این زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم داشته باشندتا این سرمایه های بزرگ الهی حفظ و بیشتر مورد توجه و حفاظت قرار گیرند.

وی بردرآمد زایی و توسعه از طریق ظرفیت تالاب ها در پلدختر تاکید کرد و افزود: این کار نیاز به کار کارشناسی و سرمایه گذاری ، بررسی و پیگیری متولیان امر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار