مدیر امور برق بروجرد گفت: ۹ طرح عمرانی امسال در راستای توسعه و تجهیز شبکه برق روستایی و شهری این شهرستان اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 11 January 2022

 

محمد علی خسروی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا طرح هایی همچون احداث، اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه فشار متوسط روستای دهنو مقدسی به طول یکهزار و ۳۰۰ متر با کابل فاصله دار و رفع حریم ۱۰۰ درصد منازل مسکونی روستا اجرا شد.

وی اظهار داشت: احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت جداسازی چهار روستا از برق ملایر، نصب ۱۱ دستگاه پست هوایی در خیابان های مختلف بروجرد، احداث ۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر، ایجاد یکهزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و یک دستگاه پست هوایی برای روشنایی معابر از دیگر طرح های اجرا شده طی امسال است.

خسروی افزود: احداث، اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه فشار متوسط روستاهای گوشه محسن ابن علی و نلخاص با کابل فاصله دار خودنگهدار و رفع حریم ۱۰۰ درصد منازل مسکونی این ۲ روستا، نصب ۱۱ دستگاه کنترل از راه دور برای انجام رزمایش روی شبکه، کاهش خاموشی ها و تکمیل سوله انبار مرکزی برق از دیگر طرح های اجرا شده می باشد.

مدیر امور برق بروجرد گفت: در راستای اجرای این طرحها حدود ۶میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خسروی افزود: ۲ میلیارد تومان جایزه مدیریت و رعایت الگوی مصرف امسال به ۶۷۰ مشترک صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: در این مدت ۶۲۷ مشترک جدید به مجموع مشترکان خانگی بروجرد افزوده، ۲ هزار و ۴۵۰ لامپ سوخته و ۳۲۴ کنتور معیوب نیز تعویض شده است.

وی شناسایی ۲۴۵ مورد انشعاب غیرمجاز و تبدیل آن به مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای بیش از ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار