معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: آسیب‌های زیرساختی در حوزه پدافند غیرعامل باهدف مقابله با مخاطرات و کاهش هزینه‎‌ها در استان باید شناسایی شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 11 January 2022

به گزارش تابناک لرستان، "بهرام ستاری" در نشست شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: کم هزینه ترین عامل در کاهش خسارات، آمادگی پیش از بحران و قبل از حملات در حوزه سایبری و زیست محیطی است که این موضوع در زمان آرامش و قبل از وقوع حادثه می تواند موثر باشد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی به منظور مقابله با مخاطراتی که ما را تهدید می کنند و به منظور صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی آسیب‌های زیرساختی را شناسایی و این طرح را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن شناسایی آسیب های مختلف آنها را به صورت یک برنامه مدون آماده کرده تا به وزارت کشور ارائه شود.

ستاری بیان کرد: دستگاه‌های خدماتی موظف هستند آنچه که مستقیما به زندگی مردم مربوط می شود مانند استمرار توزیع برق ،گاز ،نفت ،آب را مطابق دستورالعمل های ابلاغی پدافند غیرعامل مد نظر داشته و برای شرایط بحرانی آمادگی داشته باشند.

وی همچنین گفت: با توجه به پیش بینی آب و هوایی در حال حاضر وضعیت مخاطره آمیزی وجود ندارد اما لازم است همواره در بخش گاز، نفت، برق و خطوط انتقال نیرو آمادگی مقابله با حوادث احتمالی طبیعی و غیر طبیعی وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار