فرماندار خرم‌آباد گفت: افرادی که در آموزش و پرورش و صنوف واکسن کرونا نزده باشند ، شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 12 December 2021

به گزارش تابناک لرستان، "جعفر طولابی" شامگاه شنبه جلسه ستاد کرونای شهرستان با اشاره به عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی صنوف، خواستار برخورد قاطع و پلمب واحد های متخلف و معرفی آنها به دستگاه قضایی شد.
طولابی افزایش نظارت ها بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع نواقصی که در برخی مدارس وجود دارد را بخاطر اهمیت و حساسیت سلامت دانش آموزان و اعتمادخانواده ها و رفع نگرانی آنها خواستار شد.
وی در ادامه با اشاره به پایین بودن درصد واکسیناسیون شهرستان در مقایسه با آمار ملی، خواستار فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و فراخوانی اصناف و مردم در جهت تزریق واکسن از طریق صدا و سیما و فضای مجازی شد.

طولابی داشتن آمار دقیق از صنوف شهرستان را لازمه اندیشیدن راهکارهایی برای الزامات تزریق واکسن و انجام طرح هوشمند واکسیناسیون دانست و از دستگاه های متولی خواست آمار دقیق جمعیت واکسینه شده و افرادی که تا کنون از تزریق واکسن خودداری نموده اند را برای تصمیم گیری درباره آنها ارایه دهند.
فرماندار خرم آباد در پایان خواستار افزایش فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون خصوصا در مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان شد.

اکنون شهرستان های پلدختر، خرم‌آباد و رومشکان در وضعیت زرد و شهرستان های بروجرد، کوهدشت، دورود، سلسله، الیگودرز، چگنی، دلفان و ازنا در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار