سه انتصاب در استانداری، رهایی گروگان ۲۲ساله در خرم‌آباد و مرگ ۲ برادر بر اثر برخورد با قطار از جمله مهمترین اخبار هفته گذشته در لرستان بود.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 27 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی، سرپرست هزینه گزینش  و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری را منصوب کرد.

آذر عزیزی به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری لرستان منصوب شد، همچنین در حکم دیگری عباس علیشاهیان به عنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی و علی جهان آرا به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی شدند.

شرایط جوی پرواز تهران - خرم‌آباد را لغو کرد

شرایط آب و هوایی، بارندگی و مه‌گرفتگی موجب لغو پرواز روز یکشنبه ۳۰ آبان شرکت ایران ایر در مسیر تهران - ‌خرم‌آباد و بالعکس شد.

میزان بارندگی در لرستان ۴۸ درصد کاهش یافت

میزان بارش باران در استان طی سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد کاهش یافته است.

از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون حدود ۴۴ میلیمتر بارندگی در لرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۸درصد کمتر شده است.

رزمایش طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان در لرستان

رزمایش طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان روز دوشنبه با حضور دستگاه‌های اجرایی لرستان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

طرح زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان لرستان از ۲۰ آذرماه جاری تا ۲۰ اسفندماه انجام می‌شود.

سه میلیون دام عشایری لرستان واکسینه می شود

تا پایان سال جاری سه میلیون راس دام‌ عشایر لرستان علیه چهار بیماری آبله، تب مالت، طاعون نشخوار کنندگان کوچک و تب برفکی واکسینه خواهند شد.

۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان آزاد شد

سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی۴۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان توسط سپاه، ستاد دیه و خیران پرداخت شد و این افراد به آغوش خانواده بازگشتند.

از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت چهار میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان بدهی، ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان آزاد شده است.

اهدای اعضای بدن کودک ۶ ساله ازنایی، زندگی بخش شد

اهدای اعضای بدن یک کودک ۶ ساله ساکن ازنا که در بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری بود، به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید.

پلیس خرم‌آباد گروگان ۲۲ ساله را نجات داد

جوان ۲۲ ساله‌ای که در تهران به عنوان گروگان ربوده شده بود و در یکی از مناطق خرم‌آباد نگهداری می شد توسط پلیس آزاد شد، همچنین باند سه نفره گروگانگیری نیز به همراه برخی ادوات جرم شناسایی و اعضای آن دستگیر شد.

دادستان جدید دورود منصوب شد

گودرز امرایی با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دورود منصوب شد.

برخورد قطار باعث مرگ ۲ برادر در لرستان شد

۲ نوجوان از روستای "زرده" هنگام عبور دادن دام از خط راه آهن مسیر ایستگاه "کشور" به "چم سنگر" با دیزل قطار باری برخورد کرده و جان باختند.

این ۲ برادر نوجوان به نام هادی و مهدی قالبی حاجیوند در این حادثه جان باختند و هشت راس از گوسفندان آنها بر اثر برخورد با قطار تلف‌ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار