مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۵۱.۶ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال این شهرستان، هر ۲ دُز واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱ 23 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمد مهرافزون روز سه‌شنبه در این باره افزود: ۲۲ هزار و ۵۹۵ دُز اول و ۱۵ هزار و ۷۶۵ دُز دوم واکسن کرونا برای دانش آموزان این شهرستان تزریق شده است.

وی اظهار داشت: براساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش، آموزش حضوری ۶۴ هزار دانش آموز این شهرستان به صورت تدریجی از اول آذرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی یک دغدغه مهم است بنابراین مدیران موظف به رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سطح ملی هستند.

مهرافزون با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مدارس ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، تنها برخی از دروس‌ برای دانش‌آموزان حضوری ارائه می شود و هر مدرسه می تواند به تناسب امکانات، جمعیت و شرایط خود نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری یا مجازی را در شورای مدرسه تنظیم کند.

وی تاکید کرد: مدیران باید اطلس آموزشی مدرسه خود را به روزرسانی نمایند و بر نحوه بارگذاری فیلم تدریس همکاران نظارت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افت تحصیلی دانش آموزان را یکی از آفت های تدریس غیرحضوری در زمان کرونا دانست و اظهار داشت: کوچ اضطراری دانش آموزان از فضای حقیقی مدرسه به فضای مجازی، برای نظام آموزشی مشکل ساز شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار