سرمربی تیم کشتی فرنگی امیدهای لرستان گفت: پیشرفت ورزشکاران این رشته و توسعه زیرساخت‌های لازم برای آنها، نیازمند حمایت جدی مسوولان و بخش خصوصی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 23 November 2021

امین عسگرپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات کشتی لرستان بدون پشتوانه مالی، کمک‌های دولتی و غیردولتی و با دست خالی به رقابت‌های امسال لیگ برتر ورود کرد و با هدف معرفی جوانان به دنیای بزرگ کشتی کشور تلاش می کند.

وی اظهار کرد: امید می رود در این روزهای درخشان کشتی لرستان، دولت و بخش خصوصی پیش از شروع مرحله نیمه نهایی همکاری و حمایت کنند تا بتوانیم در چند وزن، ورزشکار شاخص جذب کنیم و تیم استان را در جایگاه شایسته ای قرار دهیم.

وی ادامه داد: لرستان با تلاش اعضا و پیروزی تیمی در مقابل حریفان، مجوز حضور در مرحله‌ نیمه نهایی کشتی کشور را کسب کرد و در پیکارهای برگشت در مقابل نماینده اندیمشک به عنوان رقیب اصلی در مرحله مقدماتی، موفق به شکست آن شد.

عسگرپور با اشاره به اینکه تیم کشتی لرستان باید در نیمه نهایی مسابقات به مصاف تیم قدرتمند فولادین ذوب آمل برود گفت: این تیم حامی مالی قدرتمندی دارد و در این سری از مسابقات لیگ، نفرات خوبی را در اوزان مختلف جذب کرده است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه فرصت سوزی قابل قبول نیست چراکه باید با توجه به عدم توان مالی هیات کشتی استان، مسوولان و بخش خصوصی از تیم حمایت کنند.

تیم کشتی فرنگی لرستان توانست در بازی های دور رفت و برگشت لیگ برتر کشتی کشور با شکست تیم های زاگرس سنندج، آریوبرزن بهبهان و سازین سعید اندیمشک با اقتدار به عنوان تیم اول از گروه صعود کند.

تیم کشتی فرنگی لرستان ۱۲ آذرماه جاری در تهران به مصاف تیم ذوب آمل می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار