فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۲۲ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان کمک مومنانه از آغاز شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ احمد حسنوند روز شنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: کمک های مومنانه شامل ۶ هزار و ۷۷۴ بسته نوشت افزار، ۶۲ سری جهیزیه، ۲۳ هزار بسته بهداشتی، ۲ هزار کارت هدیه و ۲۱۰ هزار و ۷۸۹ وعده غذای گرم بوده است.

وی اظهار داشت: با شیوع کرونا، بسیج در این عرصه برای خدمت به مردم وارد میدان شد و تاکنون ۴۵ هزار و ۶۳۳ بسته معیشتی نیز در بروجرد تهیه و توزیع شده است که این روال همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۲۰۸ گروه جهادی متشکل از بسیجیان در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به نیازمندان این شهرستان فعالیت دارد که با تلاش آنها تاکنون ۲۷ باب منزل محرومان با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی ساخته شده است.

سرهنگ حسنوند افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از خدمات بسیج برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بود که یکهزار و ۲۵۰ بسیجی در این طرح وارد عمل شدند و ۲۰۰ هزار ماسک رایگان و مواد ضدعفونی کننده توزیع شد.

وی گفت: ۶۳ صندوق قرض‌الحسنه با چهارهزار و ۱۰۰ عضو در بروجرد وجود دارد که یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان وام از طریق این صندوق ها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش کشاورزی، گروه های جهادی بسیج خدماتی مانند احداث کانال آب بر کشاورزی را در روستاها انجام می دهند که در راستای احداث سه هزار و ۵۷۰ متر کانال، یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان هزینه شد.

 ۱۸۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و محرومیت زدایی هفته بسبج در شهرستان بروجرد از امروز ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه آغاز شده است.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار