کشف ۲۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در پلدختر، ۱۰ تن نهاده دامی در دلفان و موفقیت ورزشکار استان در رقابت‌های جهانی روسیه از جمله عناوین اخبار کوتاه لرستان در روز شنبه ۲۹ آبان است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 20 November 2021

کشف ۱۰ تن نهاده دامی قاچاق در دلفان 

به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی دلفان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و با توقیف آن ۱۰ تن نهاده دامی (خوراک مرغ) قاچاق بدون هیچ گونه مجوزی کشف کردند.

سرهنگ "فضل اله منصوری" با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی مربوط به حمل محموله توقیف و یک نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۲۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی امانی افزود: در بازرسی از این خودرو سه هزار و ۲۰ دست لباس و یکهزار و ۶۸۰ عدد انواع حوله فاقد مدارک گمرکی، جمعا به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ورزشکار لرستانی نشان نقره رقابت‌های جهانی روسیه را کسب کرد

محسن کردعلیوند ورزشکار لرستانی نشان نقره رقابت‌های رزمی جهانی "هندتوهند فایتینگ" مسکو را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های رزمی لرستان، این رقابت ها  ۲۲ آبان با حضور بیش از ۳۵۰ رزمی کار از ۳۹ کشور جهان به مدت سه روز در مسکو برگزار شد و کردعلیوند در این رقابت ها مقابل حریفانی از مولداوی، آلمان، شیلی و پاناما به پیروزی رسید و مقابل حریفی از آمریکا با اختلاف یک امتیاز بازنده شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

کسب مدال طلای مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ۲۰۱۶ هند، طلای مسابقات اوراسیا تهران ۹۵، طلای جوانان ۸۶ انتخابی تیم ملی، عضویت تیم ملی کیک بوکسینگ از سال ۱۳۹۵ تاکنون، کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ سبک فول کنتاکت سال ۹۶ جهت اعزام مسابقات جهانی ایتالیا و دارنده کمربند قهرمانی سازمان بنگلا استادیوم سال ۲۰۱۷ از جمله برخی افتخارات کردعلیوند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار