فرماندار پلدختر گفت: استمرار عملیات اجرایی دیواره ساحلی شهر یکی از ضروریات و مطالبه جدی مردم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک لرستان، حسن رضاییان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر اظهار کرد: تاکنون مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان برای دایک حفاظتی شهر پلدختر هزینه شده و ادامه ساخت آن دغدغه و مطالبه مردم است.

وی افزود:پس از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸، بازسازی و احداث ۴۴ پل ارتباطی شهرستان پلدختر در دستور کار دولت قرار گرفت که از این تعداد ۴۱ دهنه تکمیل شده است.

وی بر بازدید مدیران استانی برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان پلدختر تاکید کرد و گفت: تنگناهایی در زمینه تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی وجود دارد که رفع آن نیازمند اقدام جدی مدیران استانی است.

وی افزود: عملیات اجرایی تکمیل پل های ارتباطی روستاهای برگلان سوخته ،آمیران کوشکی ،برآفتاب غزال و مونه بن لار نیمه تمام مانده که پیگیری های لازم جهت اجرای فعالیت آنها صورت گرفته است.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه مشکلات شهرستان برای ارائه در سفر رییس جمهوری جمع بندی شده است ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پروژه دایک حفاظتی گلزار شهدای معمولان اختصاص پیدا کرده است که عملیات اجرایی آن باید به زودی آغاز شود.

رضاییان برخی تعارضات محلی را مانع پیشرفت پروژه ها دانست و افزود: تکمیل و اجرای جدول گذاری و آسفالت معابر روستای چم مهر با معارضانی مواجه است که انتظار می‌رود این مشکل با کمک اصحاب رسانه و همکاری مردم و مسوولان برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار