فرماندار پلدختر گفت: ۳۳ میلیارد تومان سال گذشته برای اجرای طرح‌های گازرسانی به منطقه افرینه این شهرستان هزینه شده و هم اکنون نیز گازرسانی به روستاهای بن لار و سرنجه معمولان در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 08 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان اظهار کرد: همچنین طرح گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شامل جلگه، گل گل و کلک بیشه آغاز شده است.

وی با اشاره به تخصیص ۶۰ درصدی ۴۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی پلدختر در سال گذشته گفت: این شهرستان داشته های خود را در سیل فروردین ماه ۹۸ از دست داده است بنابراین اعتبارات باید ابتدا برای رفع خرابی و آسیب های سیل هزینه و سپس سهم آن در مقایسه با سایر شهرستان ها و با توجه به ظرفیت های موجود مشخص شود که این موضوع به اطلاع استاندار لرستان رسیده است.

وی افزود: استاندار لرستان در این زمینه قول مساعد داده است تا حق و حقوق شهرستان پلدختر در سفر رییس جمهوری به استان تحقق یابد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه تلاش برای دستیابی پلدختر به شرایط متعالی دغدغه مسوولان است ادامه داد: مسوولان به عنوان خادم مردم تلاش می کنند مطالبات و توقعات آنها برآورده شود.

رضاییان افزود: ۴۴ دهنه پل به دلیل سیل ۹۸ در شهرهای پلدختر و معمولان آسیب دید که از این تعداد ۴۱ دهنه احداث شده و به بهره برداری رسیده است همچنین مشکلات مردم پلدختر از جمله استمهال تسهیلات بانکی و کسری سازه ها در سفر استاندار لرستان مطرح شد که امید است در سفر رییس جمهوری پیگیری شود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای جلوگیری از بحران و تکرار حوادث در پلدختر تصریح کرد: سازندگی و عمران پلدختر و ترمیم خسارات و آسیب های سیل نیاز به توجه ویژه و اهتمام بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار