نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نوجوانان موتور محرکه کشور هستند که باید زمینه رشد و توسعه علمی و فرهنگی آنان فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 03 November 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار با دانش‌آموزان لرستانی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان اظهار کرد: زمینه حضور منسجم دانش آموزان در مکان های دینی و مذهبی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه حضور این قشر در نماز جمعه و بیان مطالبات دانش آموزی به رفع مشکلات کمک می کند افزود: موسسات فرهنگی نیز باید با نسل جوان ارتباط بگیرند تا زمینه رشد و ارتقای این قشر فراهم شود چراکه حمایت از نوجوانان موجب تاثیرگذاری عمیق فرهنگی و دینی در این استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: نوجوانان لرستانی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و برخی جان خود را تقدیم کردند که باید این میراث معنوی گرانبها را حفظ کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: نسل جوان مانع ادامه‌ فعالیت آمریکا در ایران شد و مبارزه با استکبار شعار همیشگی ما است که در این راه دشمن شناسی، پیوند و رابطه مستحکم با خداوند و کسب توشه تقوی از الزامات نوجوانان و جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: دشمنی آمریکا با ایران مربوط به تسخیر لانه جاسوسی نیست بلکه در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ این دشمنی آشکار شده بود.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار