معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ایران اسلامی با انقلاب علمی جوانان خود انحصارها را شکسته است و اکنون می‌تواند در زمینه‌های مختلف صادرکننده علوم به سایر کشورها باشد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 03 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمود ثمینی روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه هیات امنایی فرهنگیان خرم آباد بیان کرد: جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، دفاع نظامی و تولید تجهیزات موشکی به موفقیت های بسیاری دست یافته و در دانش هسته ای نیز جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

وی گفت: این موفقیت ها با جهاد علمی و تلاش جوانان حاصل شده است و باید با ادامه همین روند و انقلاب علمی، به علوم انحصاری دست یابیم و بیش از گذشته صادر کننده معلومات به جهان باشیم.

وی با اشاره به قدمت ایران اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی از جبهه های داخلی و بیرونی علیه کشور وجود دارد بنابراین نسل جوان باید به هوش باشند که به راحتی از کنار مناسبت های تاریخی همچون ۱۳ آبان و وقایع آن عبور نکنند.

وی گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در فرهنگ ایرانی از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که علاوه بر ثبت در تقویم رسمی کشور، در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شده و به صورت قانون درآمده است.

ثمینی ادامه داد: امام راحل و مقام معظم رهبری نوجوانان و آینده سازان را امید کشور معرفی کرده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز، رهبر معظم انقلاب بر توجه مسولان به جوانان و اعتماد به آنها تاکید دارند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند و کلاس های درس را برای دفاع از کشور، ولایت، مردم و اسلام رها کردند بنابراین امروز وظیفه دانش آموزان جهاد همه جانبه به ویژه در حوزه های علمی است.

وی افزود: هرچقدر بمباران تبلیغاتی علیه نسل جوان بیشتر باشد ضرورت آگاهی مردم و مسوولان نیز دوچندان می شود تا در مسیر ولایت حرکت کنیم و همانند رهبران دینی و امام راحل در مسیر استکبارستیزی قرار گیریم.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان تحصیل می کنند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار