رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سامان‌کاشی این شهرستان یکی از کارخانجات شناخته شده کشور است که با پیگیری‌های انجام شده تا پایان امسال احیا می‌شود و به چرخه تولید باز می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 02 November 2021

" حمید آزادبخت " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامان‌کاشی بروجرد یکی از کارخانجات حوزه صنایع معدنی و معتبر کشور و حتی خاورمیانه است که فعالیت آن از سال ۷۴ آغاز شد.

وی اظهار داشت: این واحد صنعتی به دلایل مختلف از جمله مشکلات مدیریتی، ساختار نیروی انسانی شاغل و نبود سرمایه در گردش مورد نیاز از حدود هفت سال گذشته به یکی از صنایع راکد و تعطیل تبدیل شده است.

آزادبخت بیان کرد: با تعطیلی این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سه میلیون متر مربع کاشی، نیروهای مشغول در آن بیکار شدند و مشکلی بر معضلات کارگری این شهرستان افزوده شد.

رییس اداره صمت بروجرد بیان کرد: با همکاری خوب قوه قضاییه و بازدیدهای مکرر از سامان کاشی، مشکلات این واحد بصورت ویژه برای تصمیم گیری در اختیار اداره کل تسویه و ورشکستگی قوه قضاییه قرار گرفت تا تصمیمات لازم گرفته شود.

آزادبخت ادامه داد: اکنون با پیگیری های صورت گرفته، واگذاری به مدیریت جدید و صدور مجوز در اداره صنعت، معدن و تجارت به منظور پرداخت تسهیلات و به روزرسانی دستگاه‌ها، امید می رود این واحد تا چند ماه آینده احیا شود و با ظرفیت تولید بیش از گذشته به چرخه تولید بازگردد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ و بازدیدهای مستمر، مصوبه تسهیلات ۶۰ میلیارد تومانی برای تسویه حقوق کارگران و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز سامان کاشی در حال طی کردن مراحل اداری است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار