مسوول آزمون و سنجش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ هزار و ۳۳ آزمون مهارتی آنلاین در سطح این شهرستان برگزار کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 25 October 2021

محسن برنا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آزمون‌های آنلاین شامل آموزشگاه‌های آزاد و اصناف بوده است، اظهار داشت: همچنین در این مدت، چهار هزار و ۹۵۹ آزمون برای مراکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: همچنین در نیمه نخست امسال ۹۲ نفر در آزمون مرحله اول صنعت ساختمان و ۸۰ نفر در آزمون مرحله دوم شرکت کرده اند.

برنا بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال سه مرحله آزمون هماهنگ مرکز امام علی(ع) شامل تیم های سیار زندان، پادگان، نیروی انتظامی شامل ۱۲۰ نفر آزمون برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون های تفاهم نامه قالیبافان ادامه داد: در نیمه نخست امسال برای ۳۵ نفر ازمون برگزار شده است.

مسوول آزمون و سنجش فنی و حرفه ای بروجرد اضافه کرد: همچنین در نیمه نخست امسال تمدید گواهی نامه های مهارت ساختمانی در رشته های مختلف در مجموع هشت نفر تمدید گواهی نامه و صلاحیت حرفه ای در تفاهم نامه به تعداد ۲۶۴ نفر، تمدید گواهینامه بخش هماهنگ ۲۲نفر، تمدید گواهی نامه های مهارت در بخش ادواری به ‌تعداد ۴۲ نفر انجام شده است.

برنا افزود: در بخش آموزشگاه‌های آزاد که شامل ۳۲ آموزشگاه زیر نظر مرکز شماره سه می باشند دربخش خدمات ۴۷۲ نفر و در بخش صنعت ۷۵ نفر و در بخش فرهنگ و هنر ۱۱ نفر آزمون برگزار شده است.

شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار