نماینده مردم بروجرد در مجلس:
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس‌ نقش مهمی در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان دارد تلاش می‌شود این امر در شهرستان به نحو مطلوب اجرا شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 15 October 2021

به گزارش تابناک لرستان، فاطمه مقصودی روز جمعه در حاشیه بازدید فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از طرح‌های عمرانی بروجرد افزود: نوسازی مدارس توانسته است در یکسال اخیر پروژه‌های خوبی را در سطح استان و شهرستان به بهره‌برداری رساند.

وی تصریح کرد: اما با توجه به قدمت مدارس این شهرستان، و فرسودگی فضای آموزشی، نیازمند توجه بیشتری به این حوزه هستیم تا بتوانیم فضای آموزشی را بهسازی و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود در سالهای آتی شاهد رشد و توسعه فضای آموزشی در این شهرستان باشیم.

مقصودی بیان کرد: پروژه مدرسه مسکن مهر، مدرسه چمران، هنرستان فیض و مدرسه روستای زرشکه امروز مورد بازدید قرار گرفت و مقرر گردید تا در خصوص مدرسه فیض با جذب خیرین مدرسه‌ساز، این پروژه تکمیل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مقرر شد برای تکمیل مدرسه مسکن مهر و مدرسه چمران نیز برنامه ریزی لازم توسط اداره نوسازی مدارس شهرستان انجام و عملیات ساخت و تکمیل مدرسه روستای زرشکه نیز با هماهنگی نوسازی مدارس و ستاد اجرایی فرمان امام عملیاتی شود.

 وی گفت: همچنین بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز از محل اعتبارات مناطق محروم برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار