امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان همیشه از اختلاف بین مسلمانان سو استفاده می‌کنند لذا وحدت بهترین راه حل رفع مشکلات مسلمانان است.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 15 October 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: آیت اله بروجردی(ره) از مراجع بزرگ شیعیان جهان و امام خمینی(ره) بر تقویت وحدت تاکید داشتند و همین امر سبب شد که دشمنان از وحدت مسلمانان ضربه بخورند.

امام جمعه بروجرد گفت: مسلمانان نباید با دامن زدن بر اختلافات باعث سو استفاده دشمنان شوند، اختلاف مسلمانان یکی از راههای دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم انان است.

حجت الاسلام حسینی افزود: آمریکا افغانستان را ترک کرد، اما نوکران دست نشانده خود را به کار گرفته تا در غیاب او بتوانند وظایف شوم آمریکا را انجام دهند.

وی اظهار داشت: طالبان باید اوضاع افغانستان را بهبود بخشد و امنیت مسلمانان را برقرار کند، کشتار شیعیان افغانستان در نماز جمعه محکوم است و این خوی وحشیگری آنان را می رساند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت قبل بر مذاکره با کشورهای اروپایی اصرار داشت و گمان داشتند که مذاکره می تواند مشکلات را حل کند ولی تحریم های جدیدی اعمال شد و آنان تعهدات خود را عملی نکردند.

خطیب جمعه بروجرد گفت: دولت جدید بر مذاکره مفید که به نفع ملت باشد تاکید دارد، امروز شرایط به گونه ای شده که آمریکا و اروپا اصرار بر مذاکره دارند زیرا آنان می دانند که ایران تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: از دولت جدید تقاضا داریم که مدیران توانمند را حفظ کنند و مدیران انقلابی و دلسوز را در پست های حساس قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار