رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: ۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری شانه سازی و ۱۲ پیچ خطرناک از مسیرهای ارتباطی حذف شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 10 October 2021

" امین گودرزی " روز یکشنبه به رسانههای اعلام کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال، قنو زنی در طول ۳۰۰ کیلومتر، لکه گیری آسفالت به میزان ۷۳۰ تن، خط کشی در طول ۷۲ کیلومتر، موج تراشی هشت کیلومتر و علف زنی در ۴۰ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی اجرا شده است.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در مدت یادشده می توان به پاکسازی نخاله های ساختمانی از سطح راه به طول ۲۵کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی ۳۰ کیلومتر، ریزش برداری در سطح پنج هزار مترمکعب، ایجاد هره خاکی به طول سه کیلومتر در محورهای بروجرد به اشترینان و اراک، رفع آب شستگی ۲۰ کیلومتر، تیغه زنی ۳۰ کیلومتر و تسطیح و رگلاژ در طول ۶۰ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی انجام شده است.

گودرزی اضافه کرد: عملیات تعریض راه روستاهای گیجالی، شمس آباد، دره چپی، دره گرم و گندل گیلان به طول پنج کیلومتر و بهسازی این محورها به میزان هشت کیلومتر نیز در ۶ ماهه نخست امسال انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد، لایروبی کانال در طول ۲ کیلومتر، تنقیه و بازگشایی دهانه ۳۰ دستگاه پل، نصب ۳۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی، ۳۱۰ عدد نیوجرسی در نقاط پرتصادف گوشه محسن بن علی، امامزاده ولیان و پادگان مهندسی در جاده بروجرد به خرم آباد، تعمیر ۳۰۰ عدد تابلو و علائم آسیب دیده، نصب ۷۰۰ عدد بازتاب چشم گربه ای، ۷۸۰عدد سرعت کاه و ۲۰۰عدد استوانه ایمنی را از اقدامات قابل توجه در ۶ ماهه نخست امسال برشمرد.

گودرزی با اشاره به عملکرد حوزه حریم راه بیان کرد: از ابتدای امسال ۱۸۰ مورد بازدید و ترسیم کروکی پروژه های موجود در حریم راه در بروجرد صورت گرفته که در نهایت ۵۰ مورد منجر به صدور اخطار و پنج مورد به تخریب با حکم مقام قضایی منجر گردیده است.

گودرزی از اعزام هزار و ۷۳۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام از خرداد تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: از اقدامات شاخص حوزه حمل و نقل می توان به بازدید مستمر از شرکت های حمل و نقل، پایانه مسافر و سالن اعلام بار، کنترل دروازه ای ناوگان بار و مسافر به تعداد ۵۲ مورد، پیگیری برگزاری دوره آموزشی و آزمون بدو خدمت ۱۵۶ راننده متقاضی، شناسایی و کنترل مبادی فرار بار و اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار